Boxer

Kommentarer

  1. Ja tänk att man hade en typ 1:a som första bil. Jag hittade en på Toyota i tidningen på orten, bad farsan och en kompis till han följa med... väl framme sa jag: Jag köper den: Vavid försäljaren säger: Ska du inte provköra? Tror inte det sa jag, du tillåter inte och så drog jag upp övningskörningsskylten inifrån jeansjackan och överlämnade 7500 kronor :) Jag hade inte ens fyllt 18 år... vette sjuttsingen om jag fick övningsköra den... men hem körde jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte också bil innan jag fått körkort. En orange-röd VW 1500 Typ-1, 7500 gav jag också :-)

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.